La missió del programa es centra en quins nous reptes s’han d’enfrontar les empreses i professionals de la cadena de subministrament i de l’activitat i sector logística en un entorn tan incert com és l’actual i conèixer de quina manera poden analitzar, definir, decidir i adaptar les estratègies empresarials a aplicar a la nova situació aportant valor i coneixements.
La formació està dirigida a gerents i/o personal tècnic amb responsabilitat sobre diferents àmbits logístics (compres i aprovisionament, magatzem, distribució i/o transport, planificació i producció,etc) o àrees tecnològiques implicades als sistemes d’informació logística.
S’impartirà un itinerari formatiu en logística “La logística del demà: reptes i oportunitats en l’era digital” i constarà de quatre jornades de treball de caire teòric/pràctic en format webinar.
Els professionals podrán participar de forma única (assistint a un sol taller), com múltiple ( a diversos) o completa (a tots els tallers).
Serán sessions de formació, de quatre hores cadascuna d’elles dividides en dos sessions.
Podeu accedir al formulari d’inscripcions mitjançant el següent enllaç:
- WS Lean SixSigma 4.0, 16/03/2021 i 18/03/2021 (de 9.30h a 11.30h)
La sessió s’endinsarà a la metodologia de millora de processos Lean Six Sigma.
Donat un nivell de servei preestablert (mercat, estratègia empresarial), aquesta metodologia permet millorar els processos i gestionar el flux d’informació (comandes de clients, albarans, factures, etc) escoltant la veu del client i així reduir la variació entre el resultat dels processos i la necessitat dels nostres clients sobre els productes/serveis (xarxa de distribució, magatzems, transformació de producte, transport) de l’organització.
Continguts Webinar:
- Sessió Dimarts 16/03: Indústria 4.0 i Lean Six Sigma
- Sessió Dijous 18/03: Lean Six Sigma i casos d’èxit Lean Six Sigma 4.0
Ponents:
Toni Laserna
Expert en Transformació Digital en la Indústria.
Cofounder LOGIKA
Javier Malaver
Managing Director Logipoint
Expert en Supply Chain Management i Desenvolupament Corporatiu, estratègia i consultoria.
Cofounder LOGIKA
Joel Pumarola
Expert en Millora Contínua mitjançant la fusió d’eines
Lean Six Sigma amb Transformació Digital i Business Intelligence.
Founder LeanApp
- WS Externalizació de serveis logistics. Casos d’èxit, 20/04/2021 i 22/04/2021 (de 9.30h a 11.30h)
Durant aquesta jornada repassarem quins són els factors clau en l’externalització i la competitivitat.
Contiguts Webinar:
- Sessió Dimarts 20/04
- L’externalizació com projecte
- Preparació del tender logístic. Análisis de costos
- Negociació del contrate d´externalizació
- Posada en marxa de l´operació externalizada
- Seguiment i millora continuada de l’externalizació
- Finalització d´un proces externalizat
- Sessió Dijous 22/04
- Casos d´èxit en l’externalització logística
- Com gestionar una operació externalitzada
- Taula Redona
Ponents:
Victor Chavigné
Supply Chain Planning Director
Grupo Veepee – Privalia.
José Manuel Alvarez
Director
LIS
Enrique Sanz
Site Manager
Pink&Pack (Grupo Veepee)
- WS Els reptes dels magatzems front el E-commerce i les noves tecnologies, 25/05/2021 i 27/05/2021 (de 9.30h a 11.30h)
La transformació digital als magatzems presenta un seguit de reptes que permeteran guanyar competitivitat en la cadena de subministrament (Supply Chain) i serà una de les àreas estratègiques de l’empresa que caldrà canviar i invertir per diferenciar-se.
Continguts Webinar:
- Sessió Dimarts 25/05:
- Reptes actuals de la logística – Paper dels magatzems
- E-commerce – Els reptes del magatzem
- Soluciones Tecnològiques al magatzem
- Sessió 2 Dijous 27/05:
- SGAs – Tendències tecnològiques
- Aplicació de noves tecnologies als magatzems – casos pràctics
- Taula Redona: ¿Què limita la transformació digital dels magatzems?
Ponents:
Victor Chavigné
Supply Chain Planning Director
Grupo Veepee – Privalia.
- WS Els reptes a l’última milla – sostenibilitat ambiental i E-commerce, 15/06/2021 i 17/06/2021 (de 9.30h a 11.30h)
La pandèmia de la covid-19 ha suposat un creixement desmesurat en el comerç electrònic amb un increment del repartiment al client final (última milla) provocant un impacte en la mobilitat urbana , el que representa un repte social i mediambiental de gran envergadura per a les ciutats.
Tanmateix, les empreses d’ecommerce s’enfronten a desafiaments per dissenyar noves estratègies i implantar noves tecnologies per optimitzar l’eficiència i el servei.
Continguts Webinar:
- Sessió Dimarts 15/06:
- Reptes actuals de la última milla
- Última milla i E-commerce
- Models de distribució a les ciutats
- Sessió 2 Dijous 17/06:
- Distribució a la última milla
- Tecnologies per optimizar la última milla
- Taula Redona: Com evolucionarà la última milla
Ponents:
Guillem Pérez
VP Operations
COLVIN